HRAJEME SI SE ZVÍŘÁTKY
Pohádka O kohoutkovi a slepičce s úkoly
Děti, zkuste najít správné zvířátko.
Přirovnejte:
Mlaská u jídla jako... kůň
Chodí zmoklá jako... kočka
Drápe jako... prasátko
Ten je silný jako... slepice
- vyslovovat všechny hlásky správně a mluvit zřetelně, gramaticky správně
Toník má doma velkého psa a já mám doma malého pejska.
slepice..........slepička
kočka
koza
kráva
ovce.
Pejsek ......... do daleka štěká
Kráva ........., až to hučí bučí
Slípka ......... na sedláka kdáká....
Ovce .......... ovčí řečí
Kozlík ........., že je větší,
Kočka ........., sova ......
Prase ........., jen to kvičí
Oslík .......... na oslíka
- pohybovat se koordinovaně a jistě
- vyjadřovat se zpěvem
- soustředěně poslouchat pohádku
Jsme veselá zvířátka, máme malá mláďátka.
Pojďte si hrát, milé děti, pohádka k vám právě letí.
Já jsem máma kravička, pro všechny mám dost mlíčka. Moje malé telátko doroste mě zakrátko.
Já ovečka máma jsem, s jehňátky se napasem. Z naší ostříhané vlny pletou dětem mámy svetry.
Já jsem bílá kachnička, čeřím vlny rybníčka. Se žlutými kachňátky, poplujem tam a nazpátky.
Já, kropenatá slepička, snesu bílá vajíčka. Má vylíhlá mláďátka jsou roztomilá kuřátka.
Já jsem kobylka hnědá, můj pán mě osedlá. Povozím ho po lese, hříbě hlavou zatřese.
Já jsem velký pejsek Rek, na zlé lidi mívám vztek. Hlídám statek velmi rád, jsem zvířátek kamarád.
Vytvoř si zvířátko z pohádky, které máš nejraději.
- tvořivě využívat materiály při pracovních a výtvarných činnostech, experimentovat s materiály
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- uposlechnout pokynu dospělého a řídit se jím
- upřednostňovat užívání pravé pravé či levé ruky při kreslení
- mít poznatky z nejrůznějších oblastí života
- správně určujte a pojmenovávejte věci a jevy ve svém okolí
- pracujeme zleva doprava, správný úchop tužky
Pracovní list na zrakovou orientaci, pracuj podle zadaných instrukcí